fredag den 6. april 2012

Karinaskralder torsdag den 5. april

Dette var en tømmermandsskrald, jeg trængte til at komme ud af huset.

Jeg fandt ikke så meget, men jeg fandt den sødeste kagedåse med Lady og Vagabonden, og den kunne holde sig til november 2012, så jeg aner ikke, hvorfor den er blevet smidt ud.  Jeg fandt også en økologisk spegepølse, der kan holde sig til maj.

Jeg har en idé om, at de nogle gange ser forkert på de datoer, jeg håber, i hvert fald, at det er forklaringen :)

Og så fik jeg skrællet en stor del af de skraldede kartofler og smidt i fryseren. det er jo med at få lavet et lager, inden det bliver for varmt til at skralde.

Der kommer billeder, når jeg finder mit kabel - måske skulle jeg rydde op idag?

Der var kablet, så slap jeg for at rydde mere op :)

Tjek lige den fine kagedåse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar